აქტუალური
საახალწლო ფასდაკლებამ თბილისში არსებული ბრენდების ნაწილს გაყიდვები გაუზარდა. საიუველირო მაღაზიებში აცხადებენ, რომ წინასაახალწლო რეალიზაციით კმაყოფილი არიან, რადგან ჩვეულებრივ დღეებთან შედარებით გაყიდვები 4-5ჯერ გაიზარდა.
ტანსაცმლის მსოფლიო ბრენდების წარმომადგენელ "ნოვო" ჯგუფს ახალი წლის დღეებში რეალიზაცია გაეზარდა, თუმცა კონკრეტული მაჩვენებლის დასახელებისგან თავს იკავებენ. "ნოვო" ჯგუფი ბაზარზე "სისლეის", "ბენეტონს" და "მანგოს" წარმოადგენს.